sâmbătă, 26 noiembrie 2011

3 lei și 90 de bani

Îmi place să mă opresc la patiserie de câte ori merg să-i văd. Lui îi place cornul cu ciocolată, ei covrigul cu sare. 3 lei si 90 de bani. Prea puțin pentru cât primesc înapoi. Un sărut umed și lipicios pe obraz, o replică ironică, dar care îmi fură mereu un zâmbet. O îmbrățișare și o privire tristă ori de câte ori mă pregătesc să plec. Un telefon inopinat în timpului cursului de Psihologie Transpersonală, care face toate privirile să se întoarcă spre mine. Îi închid și râd aproape în hohote. Știu că vor doar să mă cheme acasă. Mă uit la mâinile lui. Atât de mici, și trebuie să învețe să se țină strâns de viață. Lumea lui e făcută din culori și nu vreau să îi spun încă despre nori, despre pământul uscat ce o să îi stea în drum de atâtea ori. Nici ei despre sunetul despărțirilor, al pașilor care se duc, se duc; al aripilor care se duc, se duc. Nu vreau să le dezvălui nimic. Îi țin doar de mâinile murdare de ciocolată și merg cu ei.
Mă opresc la patiserie de câte ori merg să-i văd. Le cumpăr un corn cu ciocolată și un covrig cu sare.
”3 lei si 90 de bani”
”mulțumesc frumos, o zi bună!”

4 comentarii:

  1. You are gorgeous. :) nu de mult mi`am adus aminte ca intr`un trecut nu foarte indepartat am citit un blog exceptional. si am inceput sa il caut, dar din pacate am uitat complet numele.
    Si azi, datorita post`ului tau am dat din nou de el. :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Imi cer iertare, n-am mai trecut pe aici de ceva vreme:)
      Raspunsul la intrebarea ta, din fericire, este afirmativ; da, mai traiesc :)

      Ștergere
    2. Ma bucur. Iti citesc si recitesc postarile. Dar am omis sa citesc comentariile si nu am vazut raspunsul tau. Oricum, e finele anului 2013. Iti doresc sa ai pace in inima, si un an nou plin de împliniri.

      Ștergere